
Autyzm i AAC. Alternatywne i wspomagające sposoby porozumiewania się w edukacji osób z autyzmem

Trening umiejętności społecznych dla dzieci i młodzieży z zespołem Aspergera, z trudnościami w komunikacji i kontaktach społecznych

Szkoła jako przestrzeń uznania

Play Therapy. 101 zabaw terapeutycznych wspierających rozwiązywanie problemów z zachowaniem i wzmacniających relację

Sekretne życie mózgu nastolatka

Psychologia tremy. Teoria i praktyka

Współczesne modele i strategie resocjalizacji

Współczesne problemy resocjalizacji. W stronę integracji teorii z praktyką

Teoretyczne i praktyczne aspekty pedagogiki medialnej

Cyberpsychologia. Media – użytkownicy – zastosowania

Psychoseksuologia. Metody diagnostyczne i terapeutyczne

Psychologia zdrowia. Wydanie nowe

Metody i techniki pracy z osobami starszymi z osobami z chorobami otępiennymi i ich rodzinami

Obszary (nie)pewności w pracy współczesnego nauczyciela

E-learning – projektowanie, organizowanie, realizowanie i ocena. Metody, narzędzia i dobre praktyki

Relacja wychowawcza. Rozumienie, modele, propozycja

Dar terapii. [List otwarty do nowego pokolenia terapeutów i ich pacjentów]

Wybrane zagadnienia psychodietetyki.
Narzędzia i metody pracy z osobami z nieprawidłowymi nawykami żywieniowymi
Zachowania ryzykowne i problemowe młodzieży. Uwarunkowania psychospołeczne i rola aktywności wolnoczasowej

Kultura rywalizacji i współpracy w szkole

Intelektualizacja w edukacji fizycznej. Przykładowe materiały metodyczne

100 scenariuszy zajęć na 100 lekcji wychowania fizycznego. Poradnik metodyczny z propozycjami scenariuszy zajęć dla klas IV-VIII szkoły podstawowej do programu nauczania „Ruch – zdrowie dla każdego 2

Prawa ucznia

Obowiązki ucznia