
Jak wspierać szkoły wiejskie z klasami łączonymi?

Diagnoza i wspomaganie w rozwoju dzieci uzdolnionych.

Psychologia rozwoju. Od dziecka do dorosłości

Kompetencje trenerskie w pracy nauczyciela. Jak zmotywować ucznia do nauki

Tutoring w polskiej szkole.

Jak rozwijać aktywność twórczą dzieci i młodzieży. Drama w nauczaniu, wychowaniu i biblioterapii.

Wychowanie przez zabawę. Projekty i gry w kształtowaniu kluczowych kompetencji u dzieci i młodzieży

Edukacyjne problemy współczesności

Zmiany stosunków między dziećmi pełnosprawnymi i dziećmi z niepełnosprawnością w klasach integracyjnych

Jak mówić, by nas słuchano : psychologia pozytywnej komunikacji

Aktywizator seniorów. Scenariusze zajęć.

Stres w środowisku edukacyjnym młodzieży.

Uczeń (nie) biega i (nie) krzyczy. Rytuały oporu jako przejaw autoekspresji młodzieży.

Fenomen czasu wolnego

Palenie tytoniu przez dziewczęta w okresie dorastania w kontekście uwarunkowań psychospołecznych

Zabawy i gry ruchowe dla dzieci poruszających się na wózkach inwalidzkich.

Uwarunkowania związane z przenoszeniem uczniów niepełnosprawnych ze szkół integracyjnych do specjalnych.

Człowiek z niepełnosprawnością w rezerwacie przestrzeni publicznej.

Czas wolny – uwarunkowania społeczno-ekonomiczne i przyrodnicze

Psychologia. Podejścia oraz koncepcje

Różnice indywidualne

Psychologia rodziny

Stres w pracy zawodowej nauczyciela

Dziecko sześcioletnie w szkole – dobry start