Oakley Barbara, Rogowsky Beth, Sejnowski J.Terrence „Naucz się nauczania. Praktyczne wykorzystanie osiągnięć neurobiologii”

Publikacja przeznaczona jest dla nauczycieli szkół podstawowych, ponadpodstawowych, a także osób zajmujących się edukacją na wszystkich szczeblach, włączając profesorów uniwersyteckich, nauczycieli i opiekunów.

Celem książki jest wyjaśnienie czytelnikom jak uczyć efektywnie, wykorzystując osiągnięcia neurobiologii.

Publikacja podzielona jest na dziesięć części:

  1. Tworzenie pamięci. Jak uczniowie sami się nabierają, myśląc, że się uczą
  2. Nauczanie z wzięciem pod uwagę potrzeb wszystkich. O tym jak ważna jest pojemność pamięci operacyjnej
  3. Aktywne przyswajanie wiedzy. Szlak pamięci deklaratywnej
  4. Sposoby na prokrastynację
  5. Jak wyewaluował ludzki mózg i jaki ma to wpływ na nauczanie
  6. Aktywne przyswajanie wiedzy. Szlak pamięci proceduralnej
  7. Budowanie wspólnoty przez nawyki
  8. Łączenie ze sobą uczniów. Moc współpracy w nauce
  9. Nauczanie online z osobowością i stylem
  10. Wytyczanie drogi do mety. O mocy konspektów

Wyszukaj na stronie

Anuluj wyszukiwanie