Szafrańska Anna Grzybowski Przemysław P. „Integracja w szkole. Szkoła integracji. Od idei do praktyki edukacyjnej”

Publikacja skierowana jest do osób przygotowujących się do pracy w szkole lub innych placówkach edukacyjnych oraz kadry pedagogicznej szkół. Zorientowana jest na pogłębienie zrozumienia procesów i zjawisk sprzyjających efektywnej działalności szkół i edukacji szkolnej.

Monografia podzielona jest na pięć rozdziałów:

Rozdział I – Idea integracji. Wybrane koncepcje – inspiracje do działań praktycznych

Rozdział II – Integracja na etapie kształcenia propedeutycznego – założenia a praktyka

Rozdział III – O idei integracji i pedagogice międzykulturowej

Rozdział IV – Sytuacja dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi – uwarunkowania integracji z perspektywy pracy nauczyciela i organizacji działań

Rozdział V – Ku pedagogii szkolnej integracji

 

Wyszukaj na stronie

Anuluj wyszukiwanie