Godawa Grzegorz „Pedagogia bliskości międzyludzkiej”
Godawa Grzegorz „Pedagogia bliskości międzyludzkiej”

Motywem przewodnim publikacji jest kontekst bliskości międzyludzkiej, czyli poszukiwanie rozumienia i doświadczeń bliskości oraz metodyki postępowania w relacjach międzyludzkich, zorientowanych na budowanie bliskości.

Książka składa się z ośmiu rozdziałów:

Rozdział I. Bliskość i jej odsłony

Rozdział II. Edukacyjne aspekty bliskości międzyludzkiej

Rozdział III. Bliskość międzyludzka w trudnych sytuacjach życia

Rozdział IV. Metodologia empirycznych badań własnych

Rozdział V. Rozumienie i realizacja bliskości w rodzinie

Rozdział VI. Bliskość z człowiekiem w sytuacji choroby

Rozdział VII. Bliskość międzyludzka naznaczona pandemią COVID-19

Rozdział VIII. Próba konceptualizacji bliskości osobowej i jej pedagogii

Wyszukaj na stronie

Anuluj wyszukiwanie