Edukacja włączająca w przedszkolu i szkole”. Red. nauk. Iwona Chrzanowska, Grzegorz Szumski
Książka powstała dla szerokiego grona badaczy, studentów, polityków oświatowych i nauczycieli, którym bliska jest koncepcja edukacji włączającej jako permanentnego ruchu reformy szkolnictwa w kierunku harmonijnego, zrównoważonego rozwoju wszystkich uczniów. Celem publikacji jest wspomaganie przemiany polskiej szkoły w kierunku edukacji włączającej, w celu przygotowania modelu kształcenia uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w Polsce.

Publikację można podzielić na trzy główne działy:

  1. Edukacja włączająca – podstawy teoretyczne
  2. Edukacja włączająca w praktyce – czy nowy model przedszkola/szkoły?
  3. Wspólna przestrzeń – wspólne problemy – wspólne rozwiązania. Doświadczenia praktyków

 

Wyszukaj na stronie

Anuluj wyszukiwanie